види дієслів в англійській мові


В англійській мові є три види дієслів (Types of Verbs): звичайні, ті, що не вживаються у тривалому часі та змішані.
Звичайні дієслова (Normal Verbs) вживаються у всіх часах англійської мови, в тому числі, в часах групи Continuous. Це дієслова, що позначають дію, яку можна побачити очима:
to run – бігати
to walk – йти пішки, прогулюватися
to eat – їсти
to fly – летіти
to go – йти
to say – говорити
to touch – торкатися
 Наприклад:
She went shopping. – Вона пішла за покупками.
I‘m eating lobster right now. – Я зараз їм лобстера.
Дієслова, що не вживаються у тривалих часах (Non-continuous Verbs), які інколи називаютьстатичними”, складають меншу групу дієслів ніж попередня. Ці дієслова позначають дії, які не можна побачити очима. До них входять:
·         Абстрактні дієслова: to cost, to want, , to seem, to need, to care
·         Дієслова, що позначають володіння: to own, to belong, to possess
·         Дієслова, що позначають емоції: to fear, to like, to love, to hate, to dislike
Наприклад:
She needs help at the moment. – Вона зараз потребує допомоги.
want to drink. – Я хочу випити.
Також є група змішаних дієслів (Mixed Verbs). Вони відрізняються від звичайних тим, що перебуваючи у різному стані мають різне значення. До таких слів відносять:
to appear - з’являтися
to feel – відчувати
to have – мати
to hear – чути
to look -  дивитися
to see – бачити
to weigh – важити
Наприклад:
·         to have:
have a car. – В мене є машина (Я маю машину). – Non-continuous.
I‘m having fun here. – Мені весело тут (Я отримую тут задоволення). – Continuous.
·         to look:
Dad looks tired. – Батько виглядає стомленим. – Non-continous.
He is looking at the pictures in the gallery. – Він роздивляється картини в галереї. – Continuous.
·         to see:
see you. – Я бачу тебе. – Non-continous.
She is seeing him. – Вона зустрічається з ним. – Continuous.
·         to be:
Mike is American. – Майкамериканець. – Non-continuous.
You are being ridiculous. – Ти ведеш себе як посміховисько. – Continous.
·         to feel:
The massage feels great. – Масаж є приємним. – Non-continuous.
am not feeling well right now. – Я зараз не відчуваю себе добре. – Continous.
Але також можна сказати:
don’t feel well. – Я не відчуваю себе добре. І це не буде помилкою.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Practice 1st conditional Вправи-практика (Умовні речення 1 типу)

Ступені порівняння прикметника в англійській мові

План-конспект уроку з англійської мови «Sport in our life. My favorite kind of sport.» Для 6 класу